poniedziałek, 10 czerwca 2013

Rozdział 15

Ciąg dalszy
Szturchnęłam lekko Austina i pokazałam mu kto właśnie przyszedł.Blondyn się ucieszył,a ja straciłam chęć do śpiewania przed tymi wszystkimi ludźmi.
-Austin ja jednak nie chce śpiewać przed tymi ludźmi,a szczególnie przed  panem Starem.-powiedziałam i zaczęłam uciekać.Uciekanie w szpilkach to nie zbyt dobry pomysł dlatego też blondyn mnie tak szybko dogonił.
-Ally nie możesz się teraz poddać.Powiedziałaś przecież Zackowi,że dziś dowie się czy będziesz jego dziewczyną czy nie.
-Masz racje.-przytuliłam go i poszłam za kulisy.Nagle usłyszałam jak ktoś mówi: 'A teraz wystąpią dla was Austin Moon i Ally Dawson!'. W tym samym momencie kurtyna poszła w górę,a mi podskoczyło serce do gardła.
-Ally jeśli się boisz to patrz na mnie.-powiedział,a ja pokiwałam tylko głową bo zaczęła grać muzyka i musiałam zacząć śpiewać.Gdy piosenka się skończyła to szybko pobiegłam za kulisy,a Austin śpiewał następną piosenkę.Jak już zaśpiewał wszystkie piosenki które wcześniej wybraliśmy to  usłyszałam jak blondyn wywołuje mnie na scenę.Nie wiem kiedy,ale zaczęłam grać i śpiewać taką piosenkę:
( Ps.Zamiast Emily w pierwszej linijce to Ally) 
     https://www.youtube.com/watch?v=yEyc82aCnjs
Gdy skończyłam śpiewać to wszyscy zaczęli bić brawo nawet ten słynny producent aż wstał z wrażenia.Szybko wbiegłam za kulisy.
-Ally udało ci się!Pokonałaś swój lęk przed sceną!-powiedział Austin i mocno mnie przytulił.
-To dlatego,że byłeś blisko mnie.-podbiegi do nas nasi przyjaciele ,moja mama,siostra,Zack,Jimmy Star i jakaś blondynka.
-Ally pokonałaś strach!-krzyknęli chórem.-przytuliliśmy się.Jak się od siebie oderwaliśmy to podeszłam do Zacka,a nieznajoma dziewczyna podbiegła do Austina i rzuciła mu się na szyję.
-Zack myślę,że już znasz odpowiedź na swoje pytanie?A jeśli nie to po tym co teraz zrobię na pewno poznasz.-pocałowałam go.
W tym samym czasie oczami Austina.
Ally podeszła do Zacka i zaczęła z nim rozmawiać,a po chili go pocałowała.Jak to zobaczyłem to miałem takie uczucie jakby ktoś rozrywał moje serce na małe kawałeczki,ale przecież to nie jest wina Ally,że się w niej zakochałem.W pewnym momencie podbiegła do mnie Cassady i zaczęła się do mnie przytulać.
-Emmm Cassady co ty robisz?
-JAk to co? Przytulam się do ciebie.Chciała bym do ciebie wrócić.Popełniam ogromny błąd osądzając cię o zdradę.Przyjechałam tu specjalnie dla ciebie.
-Co ty sobie w ogóle myślisz co? Myślisz,że przyjedziesz sobie z Denver i przeprosisz za swoje zachowania,a ja ci się rzucę na szyję?Ty chyba jesteś głupia.JA  już cię nie kocham.Zakochałem się w innej dziewczynie która niestety już ma chłopaka.
-Ojj biedactwo mną się możesz pocieszyć.
-Jak zeświruje to do ciebie zadzwonię.-syknąłem i podeszłem do Trish i Deza.
Oczami Ally
PO pocałunku Zack odezwał się pierwszy.
-Wow Ally to znaczy,że jesteś moją dziewczyną?
-TAk ty mój głupolu.-powiedziałam to, złapałam go za  rękę i podeszliśmy do moich przyjaciół.Gdy już tam doszliśmy podszedł do nas Jimmy Star.
-Witam pewnie wiecie kim jestem,a jeśli nie to się wam przedstawię.Nazywam się Jimmy Star i jestem producentem.
-Wiemy kim pan jest.-powiedzieliśmy wszyscy jednocześnie.
-No to dobrze,ale nie po to tu jestem.Podszedłem do was żeby zaproponować Austinowi i Ally  nagranie płyty i trasę koncertową.Co wy na to?
-Ally proszę zgódź się.-prosił mnie Austin.
-To co zgadzacie się?-zapytał ponownie Jimmy.
-Tak!-krzyknęłam szczęśliwa.
-A kiedy zaczyna się ta trasa?-zapytałam.
-Za dwa dni o 8.00 macie samolot do Europy.A i prawie bym zapomniał.Możecie ze sobą wziąć menadżerkę i kamerzystę.
-To my!-Krzyknęli jednocześnie Trish i Dez szczęśliwi.
                           Ciąg dalszy nastąpi
_________________________________________________
Hejo.Wiem,że mnie znienawidzicie przez ten rozdział,ale już nie długo nastąpi rozłączenie Ally i Zacka.Co do następnego to postaram się dodać jutro(11.06.2013r.),ale nie obiecuje.Przepraszam,że rozdział taki krótki i sorki za wszelakie błędy.Dzięki za tyle wejść i z góry dziękuje za wszystkie komentarze.
Loffciam Was Natka =3  
 
    

 

5 komentarzy:

  1. Rozdział cudowny!!! Wspaniały!!! Świetny!!! Jesteś super!!! Fantastycznie piszesz!!! Kocham tego bloga!!! Czekam na next!!! Mam nadzieję że uda ci się wstawić go już jutro!!! Ale jeśli nie to się nie pogniewam i nadal będę czekać na rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział.
    Tylko mdli mnie para : Ally i Zack :d
    Ale i tak świetny i czekam na kolejny :)
    ~Twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opowiadania czekam na następny rozdział fajnie za Ally jest szczęśliwa ale szkoda ze nie jest Austinem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze ally jest z tym zackiem ally niech ujrzy na oczy ze kocha austina a nie zacka! chce szybko next! uwielbiam twojego bloga ciągle na niego wchodze i czekam na kolejny :3 1 z najlepszym blogow jak na zazie dla mnie zrobisz kiedys jakis dramacik bo lubie je!?

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.