czwartek, 30 maja 2013

Rozdział 12

Ciąg dalszy.
-Kto to.-powiedziałam grubym głosem.
-emm...Ally?
-Tak zgadłeś.Ale skąd wiedziałeś,że to ja?
-Bo ciebie nie da się nie rozpoznać.
-Ooooo jesteś słodki. 
-Wiem.Napisałaś już piosenkę na sobotni koncert?
-O kurcze zapomniałam,ale mogę poszperać w moim starym zeszycie z piosenkami,a akurat go mam przy sobie.-wyciągnęłam zeszyt z torebki i z Austinem zaczęliśmy w 'grzebać'. Przy pierwszej piosence blondyn się zatrzymał. Powiedział,że jest świetna i chce ją zaśpiewać.Nazywała się Double Take.Jak była godzina 16.45 to Trish i Dez raczyli się zjawić.
 
-Oooooo jak wy słodko razem wyglądacie.-powiedzieli jednocześnie,a Austin się zaczerwienił.
-Ooooo dzięki.Wy też.-powiedziałam i popatrzyłam na nich groźnie.
-Dobra to idziemy do tego kina bo za 25minut zaczyna się seans.-oznajmił Austin.
-Jasne.-odpowiedzieliśmy mu chórkiem.W kinie wybraliśmy jakąś komedie romantyczną.Usiedliśmy tak:Austin,ja,Trish,a obok niej Dez.W czasie seansu czarnowłosa i rudzielec zaczęli się do siebie przytulać,więc szturchnęłam blondyna łokciem i kazałam popatrzeć na parę siedzącą obok nas.Oboje byliśmy zdziwieni tym co zobaczyliśmy.PO skończeniu  się filmu postanowiliśmy z nimi porozmawiać.
-Emm...to wy...jesteście...razem?-jąkaliśmy się jednocześnie.
-Tak.-popatrzyli na siebie z uśmiechem i powiedzieli.
-Od kiedy?-zapytałam.
-Od wczoraj-oznajmiła Trish.
-To gratulacje.-przytuliłam ich.Później poszliśmy do kafejki.Tam opowiedziałam im moją rozmowę z Zackiem.
-I co mam zrobić?Mam do niego wrócić czy nie?
-Idź za głosem swojego serca.-powiedział Dez.
-Tylko,że ono nic mi nie mówi,ale dzięki Dez.Pa ja już muszę lecieć.
Widzimy się jutro w szkole.Prędko pobiegłam do domu.Jak strzała  wbiegłam do pokoju.Dez uświadomił mi jedno... przecież ja Zacka wciąż kocham.Usiadłam przy pianinie i zaczęłam pisać piosenkę.Wymyśliłam cudowny plan.Austin chciał żebym z nim zaśpiewała.To zaśpiewam w sobotę na koncercie piosenkę dla Zacka w niej dane jest co chce mu powiedzieć.Jutro powiem mu,że pozna  odpowiedź na jego pytanie w sobotę na koncercie.Ale najpierw muszę zapytać się Austina czy będę mogła zaśpiewać.Gdy skończyłam pisać piosenkę poszłam się wykąpać.Jak się odświeżyłam była godzina 21.00.Poszłam jeszcze do mamy i powiedziałam,że jestem już półtorej godziny w domu.Zmęczona poszłam spać.Śnili mi się Dez i Trish jak są małżeństwem i mają trójkę dzieci.Heh dziwny sen to chyba mój najdziwniejszy.
Ze snu wybudził mnie budzik.Jak ja go nie znoszę!No niestety,ale trzeba wstawać do szkoły,a szczególnie dziś bo muszę wtajemniczyć moich przyjaciół w plan.A Zacka poprosić żeby przyszedł w sobotę na koncert do centrum handlowego.Niechętne wstałam z łóżka i poszłam na śniadanie.Następnie poczłapałam do łazienki.Tam umyłam zęby,pomalowałam się,poczesałam włosy i ubrałam się w to:   
Gotowa zeszłam na dół.Pożegnałam się z moją rodzinką i wyszłam.Jak zwykle poszłam poi Trish.Byli już tam Austin i Dez.
-Cześć wszystkim!
-Cześć Ally!-powiedzieliśmy i ruszyliśmy.W połowie drogi przypomniał mi się mój plan.Postanowiłam,więc zapytać się Autina.
-Austin?
-Tak Ally?
-Ty masz jutro ten koncert nie?
-No,a czemu pytasz?
-NO bo ja mam taki plan.Dzisiaj powiem Zackowi żeby przyszedł na jutrzejszy koncert bo tam pozna odpowiedź na swoje pytanie.A mianowicie chciałam się zapytać czy mogę jutro z tobą zaśpiewać?
-Ty żartujesz prawda?
                          Ciąg dalszy nastąpi.

________________________________________________
Hej.Sorki,że dodałam dopiero dzisiaj,ale wczoraj nie miałam czasu żeby dodać.Przepraszam,że taki krótki i następny postaram się dodać jutro jak wrócę z kółka wokalnego.Za wszystkie komentarze z góry dziękuję.

Loffciam was Natka =3  
 

9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :3
    Czekam z niecierpliwością na kolejny
    ~Twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział bardzo mi się podoba . Jak będziesz miała czas lub ochotę to zajrzyj na mojego bloga o Austin i Ally . http://austinially-opowiadania.blogspot.com . Nie jestem tak dobra jak ty ale było by miło gdybys zajrzała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam twojego bloga i mówię ci,że twój jest o niebo lepszy.

      Usuń
  3. Fajny, ale czemu Ally wybrała Zaca!? Ja nie wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę wam tylko tyle,że jeszcze was trochę Zaczkiem pomęczę.

      Usuń
  4. Super! Tylko czemu Zack a nie AUSTIN?! Czekam na next
    ~Wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.