czwartek, 16 maja 2013

Roździał 3 ''Nowa znajomość''

-Hej dziewczyny.-przywitał się Dez.
-Hej Dez.-przytuliłyśmy się do rudzielca.
Zanim się obejrzeliśmy samolot już wylądował,a z niego wyszedł przystojny blondyn o brązowych oczach.Dez od razu do niego pobiegł i zaczął rozmowę .
Oczami Austina :-)
Wyszedłem z samolotu i w oczy rzuciła mi się ruda czupryna Deza i dwie dziewczyny.Jedna z nich od pierwszego wejrzenia wpadła mi w oko. Miała proste brązowe włosy  z blond pasemkiem,piękne hipnotyzujące oczy,śliczne usta i długie nogi.Moje rozmyślenia przerwał Dez,który jako pierwszy do mnie podbiegł.
-Hej stary!
-Siemanko Dez!
-Jak ja cię dawno nie widziałem.
-Ehem...Dez.-powiedziała dziewczyna o której przed chwilą myślałem.
No właśnie Dez przedstawiłbyś nam swojego kumpla.-powiedziała druga dziewczyna.
-A no tak gdzie moje maniery Austin to Ally.Ally to Austin.
-Miło mi.-z uśmiechem podała mi rękę Ally.
-A to Trish.-ona też podała mi rękę.Gdy już wszyscy się poznaliśmy to poszliśmy do jakiejś knajpy.Jak doszliśmy do restauracji to  Ally zapytała:
-Gdzie są twoi rodzice?Jeśli można wiedzieć.
-Przylatują dopiero jutro z moim rodzeństwem.
-To czemu ty tu jesteś dzisiaj jak twoja rodzina przylatuje dopiero jutro?
-Bo nie umiałem się doczekać i rodzice pozwolili mi przyleci dzisiaj,żeby jutro mogłem iść do szkoły.
-Aha.Wiesz już do jakiej klasy będziesz chodził?
-Prawdopodobnie do waszej.
-Oooo to fajnie.
-Nom.JA też się ciesze w końcu tylko was znam  w tym mieście.
-Ej słuchajcie ja muszę już lecieć bo o 19.30 mam być w domu.-powiedziała Trish.
-Ok to pa Trish.-powiedzieliśmy chórem.
-No ja tez muszę się zbierać pa.-oznajmił Dez.
-Oki doki.-powiedziałem.
-Papatki.-pożegnała go Ally.
-To zostaliśmy sami.Może powiesz mi coś o sobie?-spytałem.  
-Dobrze.A co chcesz konkretnie wiedzieć?
-Wszystko.
-Ok.No to nazywam się Allyson Dawson tydzień temu skończyłam 15 lat.Chodzę do 2 klasy gimnazjum.Mam starszą siostrę Emme co ma 18 lat.Moi rodzice się rozwodzą.Interesuje się głównie muzyką.Śpiewam,gram na różnych instrumentach i piszę piosenki.
-Wow.Masz takie same zainteresowania jak ja tylko,że ja nie umiem pisać piosenek.I naprawdę przykro mi z powodu,że twoi rodzice się rozwodzą.
-A i jeszcze mam paniczny lęk przed sceną.
-Dlaczego?
-Austin jak będę gotowa to ci powiem.Zdradzę ci tylko,że nawet Trish nie wie czego się tak boje w występowaniu przed ludźmi.
-Ok.Nie chcesz to nie mów.
-To teraz ty powiedz mi coś o sobie.
-No dobrze.Nazywam się Austin Moon miesiąc temu skończyłem 15 lat i też chodzę do 2 klasy gimnazjum.Mam trójkę rodzeństwa w tym dwie siostry i jednego brata.Starsza siostra nazywa się Sara i ma 18 lat,młodsza siostra ma trzy latka i nazywa się Rachel(czy.Rakel), a brat ma na imię Cody i ma 19 lat.Interesuje się tak jak ty muzyką.Bardzo bym chciał być piosenkarzem,ale tak jak wspomniałem nie umiem pisać piosenek. 
-Oooo ja ci mogę napisać piosenki bo tak jak wcześniej wspomniałam pisze piosenki i mogę ci je jutro pokazać.
-Naprawdę zrobisz to dla mnie?
-Tak, a przy okazji Dez może cię kamerować na koncertach i wrzucać te filmik na jakieś stronki,a Trish może być menadżerką.
-Stoi.-Przytuliliśmy się.Powiem wam,że wtedy czułem się świetnie.Miałem motylki w brzuchu.Chyba się zakochałem. Co ja teraz zrobię? Przecież Ally to moja przyjaciółka

 ____________________________________________________________________________
Mam nadzieje,że się podoba.Przepraszam za jakiekolwiek błędy i sorki,że taki krótki.Następny postaram się dodać jutro.
Loffciam was Natka ;-)  :3  
          

              

6 komentarzy:

  1. Rozdział super. Wiem że dopiero zaczynasz, ale (jak dla mnie) za mało opisów wydarzeń,to wszystko dzieje się tak szybko.
    Masz piękne imię =) (ja mam takie samo :D,chociaż chciałabym mieć inne)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje.Wszystkie uwagi i rady są dla mnie bardzo cenne.Na razie nie mogę pozmieniać następnych rozdziałów bo mam już rozpisaną prawie całą historie,ale postaram się to zmienić w końcowych rozdziałach.

    Natka :-) :3

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja mówie zawsze nie ma jak to za kochanie się na samy początku super

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog!! Gratuluję pomysłów!!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.