środa, 10 lipca 2013

Rozdział 32

Ciąg dalszy
Ze śmiechem odpowiadałam na wszystkie pytania przyjaciółki.Po chwili dołączyli do nas uśmiechnięci Austin i Dez.Gdy mnie zobaczyli to ich uśmiechy szybko zeszły im z twarzy.
-Jezus,Maria Ally co ci się stało?-zapytali jednocześnie.
-Miałam nie miłe spotkanie z podłogą.-wyjaśniłam im wszystko od początku do końca.Wyruszyliśmy w drogę do szkoły.Gy przekroczyliśmy mury szkoły to wszyscy rzucili się na mnie i Austina.Chcieli autografy i chcieli zrobić sobie zdjęcia z nami.To nawet przyjemne uczucie gdy wszyscy cię lubią,ale po pewnym czasie przestaje to być przyjemne.Wszyscy chodzili za nami krok w krok.stawało się to coraz bardziej nieznośne.Nareszcie lekcje się skoczyły,a my spokojnie mogliśmy wrócić do domu,przynajmniej tak nam się zawało.jak wyszliśmy ze szkoły to tony paparazzi zaczęło nam robić zdjęcia i zadawać idiotyczne pytania.Postanowiliśmy z Austinem pomyśleć nad wynajęciem ochroniarza.Myśleliśmy nad tym całą drogę powrotną.Ustaliliśmy,że lepiej będzie jak go nie zatrudnimy bo niektórzy mogli by nas uznać za przewrażliwione gwiazdeczki.Weszłam do domu,zjadłam obiad i wyszłam przejść się po parku.Spacerowałam tak dobre dwie godziny.Rozmyślałam nad moim porąbanym życiem.Myślałam jak wyznać blondynowi swoje uczucia.Postanowiłam wrócić już do domu.Tam nie zastałam nikogo.Znalazłam tylko karteczkę położoną na stole w  kuchni.
                          Droga Ally
Emma jest na randce,a ja jestem w sklepie.Wrócę około godziny 18.00. 

Po przeczytaniu karteczki poszłam do salonu pooglądać jakiś film.Gdy film się skończył to spojrzałam na zegarek wiszący na ścianie który wskazywał 17.50.W tym samym momencie do domu weszła moja mama.Szybko do niej podeszłam i odebrałam zakupy,ponieważ moja mama jest w 4 miesiącu ciąży i nie może się przemęczać,a tym bardziej dźwigać ciężkich zakupów.Pomogłam jej rozpakować wszystkie zakupy i poszłam do swojego pokoju.Usiadłam przy fortepianie i próbowałam napisać nową piosenkę.Udało mi się zapisać tylko sześć linijek.Dziwne.Zawsze piosenki same przychodziły mi do głowy.Nie poddawałam się i próbowałam pisać dalej.Po dwu godzinnej walce udało mi się napisać całą piosenkę.Tylko teraz trzeba pokombinować jak zrobić z tego duet,ale to dopiero jutro nad tym pomyślę.Poszłam do łazienki się wykąpać,zmyć makijaż,przeczesać włosy i przebrać się w piżamę.Odświeżona położyłam się do łóżka.Obudziłam się o godzinie 5.40 co mnie zdziwiło bo zawsze nawet na 7.00 nie umiem się obudzić bez budzika.Zeszłam na dół zrobić sobie śniadanie.Gdy je zjadłam to poszłam do łazienki.Tam umyłam zęby,wyprostowałam włosy,pomalowałam się i ubrałam w to:              Gotowa wyszłam  z łazienki i spojrzałam na zegarek była 6.50.Postanowiłam pomyśleć nad tym duetem,lecz nic nie przychodziło mi do głowy.Dochodziła godzina 7.30,więc zeszłam na dół i pożegnałam się z moją rodziną.Wyszłam z domu i pomaszerowałam do domu Trish.Po chwili dołączyli do mnie Austin i Dez.Dotarliśmy do domu naszej przyjaciółki.Czarnowłosa przywitała nas promienistym uśmiechem i poszliśmy do szkoły.Wszystkie lekcje minęły spokojnie.
-Ally przyjdziesz dzisiaj do mnie o 16.00 żeby napisać nowy duet bo w sobotę(a dzisiaj jest wtorek) mamy koncert?-zapytał Austin.
-A nie możesz ty przyjść do mnie?
-Mogę.
-Skąd wiesz,że mamy koncert w sobotę?
-Bo Jimmy do mnie dzwonił.
-Aha to pa.-pożegnałam się bo nie wiadomo  skąd znaleźliśmy się pod moim domem.Weszłam do mieszkania.
-Cześć mamuś.
-Cześć córuś.
-dzisiaj o 16.00 przychodzi Austin.
-Ok.-mama podała mi obiad.
                        Ciąg dalszy nastąpi. 
__________________________________________________
Cześć.W następnym rozdziale stanie się coś niesamowitego,ale co tak dokładnie się stanie to tego nie mogę wam powiedzieć.Dowiecie się tego prawdopodobnie jutro.Za wszystkie wejścia i komentarze  z góry dziękuje.
Loffciam Was Natka =3
 

5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać a i z innej beczki ot mój blog bardzo chciałabym żeby ktoś go odwiedził http://ausslylovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny rozdzialik :>
    Ciekawe co się wydąży "o 16" :3
    Czekam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Rozdział. :)
    Czeeekam na Neeext. < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że tym niesamowitym wydarzeniem będzie pocałunek Austina i Ally <3 Świetny blog,zapraszam do mnie: http://forever-together-auslly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na next i zapraszam do mnie
    http://ausslylovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.