sobota, 5 kwietnia 2014

Informacja o poważnym wypadku...

Hej, tu Ania, przyjaciółka Natalii. Piszę tutaj do Was dlatego, że zostałam poproszona przez Natkę o to, aby Was przeprosić za to, że rozdział nie pojawił się przez ostatni tydzień. Miałam Was jeszcze poinformować o tym, iż rozdziału nie będzie przez jakiś najbliższy tydzień lub dwa tygodnie, a to dlatego, że Natalia w zeszłym tygodniu w piątek (29.03.2014r.) wylądowała w szpitalu. Znalazła się tam dlatego, że potrącił ją samochód. Na początku nie było z nią dobrze, ale teraz z tego co wiem, to jest z nią wszystko w porządku. Nati dopiero wczoraj odzyskała przytomność, ponieważ była w śpiączce. Lekarze podejrzewali, że będzie ona miała zanik pamięci, bo miała bardzo silny wstrząs mózgu, ale na szczęście się mylili, miała jeszcze jakiś krwotok wewnętrzny i ma złamaną nogę. Tak, więc Natalia Was bardzo przeprasza za to, że nie dodała i na razie nie doda rozdziału, no ale, przecież sami rozumiecie, że ona nie jest w stanie go dodać.  Mówiła mi, że jak tylko wyjdzie ze szpitala, to zaraz zabiera się za pisanie rozdziału, ale istnieje też taka opcja, że ona napisze na kartce rozdział w szpitalu, a ja to przepisze u siebie na komputerze i opublikuje to.  No to piszcie w komentarzach którą opcje wolicie.
 
Pozdrawiam Was Ania ;D
 

6 komentarzy:

  1. O boże tak mi przykro :((( . Wiem co czujesz , też kiedyś byłam potrącona przez samochód , ale miałam wtedy 5 lat . To było straszne . Miałam złamany nos , nogę w dwóch miejscach i mocne wstrząśnienie mózgu . Ale mam nadzieję , że z Tobą już wszystko dobrze . Wcale się nie dziwie , że nie dodasz rozdziału przez najbliższe dni . Ja będę czekać tak długo , jak tylko się da . Najważniejsze jest to , żebyś jak najszybciej wróciła do zdrowia . Trzymaj się i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko :( Nie przejmuj się na razie blogiem jak będziesz mogła to wrócisz :D
    Życzę dużo zdrówka i czekam na twój powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty nas przepraszasz?? Ale za co?? Przecież to nie twoja wina, że miałaś wypadek i nie mogłaś napisać rozdziału. Blogiem się nie przejmuj jak będziesz mogła to napiszesz nowy rozdział. Zdrowie jest ważniejsze. Czekam na twój powrót!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tu w ogóle za co przepraszać?! ZA CO?! Matko jak ja jej współczuję. Życz jej dużo dużo zdrowia i żeby teraz odpoczywała, a nie zamartwiała się nami. Rozdział może być napisany kiedy ona tylko wróci do domku i będzie już dobrze. Niech nie przejmuje się rozdziałem, bo my możemy poczekać, a jej zdrowie jest ważniejsze i cenniejsze. Ucałuj ją od de mnie :* Dużo dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  5. O właśnie od de mnie też ją ucałuj i życz jej szybkiego powrotu do zdrowia!!
    Ps. ten anonim wyżej to też ja tylko się nie podpisałam.
    Oliwia<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo matko :o Tak mi przykro ! Jestem z tobą , trzymaj sie jakoś i powracaj do zdrowia jak najszybciej :* !

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.