poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Powrót do zdrowia...

Hejo kochane. Na samym początku chcę Wam bardzo podziękować za te wszystkie piękne komentarze, tym małym gestem sprawiłyście mi wielką radość. Dziękuję Wam, że ze mną jesteście. Już powoli powracam do zdrowia i za niedługo powinien pojawić się tutaj rozdział. Na szczęście lekarze wypuścili mnie do domu już dzisiaj rano, nie wytrzymałabym w tym szpitalu ani chwili dłużej. Dzisiaj był dla mnie bardzo ważny dzień i gdyby mnie nie wypuścili, to bym chyba wyrwała te wszystkie rureczki do których byłam przypięta i uciekłabym z tam tond. Mówiąc, że dzisiaj był dla mnie bardzo ważny dzień miałam na myśli Dzień Ziemi. A dlaczego ? Dlatego, że główną gwiazdą był... Dawid Kwiatkowski !! No, a ja jestem Kwiatonator  i nie mogłam przegapić tego koncertu. Poszłam tam ze złamaną nogą, ale przynajmniej mam jego zdjęcie i autograf xD. Tak, więc rozdział powinien pojawić się za parę dni i mam nadzieje, że mnie za to nie zabijecie, że nie było go tak długo.
 
A teraz pokażę Wam filmik, w którym grałam:  (Boże jak ja tam wyglądam xD)  
Poznaliście mnie ?
 

 
  
 
 
Wcale bym się nie zdziwiła jakbyście mnie nie poznały, bo ścięłam włosy i w ogóle w mnie chyba nigdy nie widziałyście, tak więc podam Wam konkretną minutę i sekundę, w której jestem na tym filmiku, na niektórych jestem razem z moim braciszkiem : 0,46         2,05       2,36         2,53       
 
 
                                                                                                                                                
 

3 komentarze:

  1. Ale super, że już Ci jest lepiej. Szalona Ty, która jest zdolna uciec w takim stanie ze szpitala :D Już lubię ten filmik. :* Jesteś śliczna na maksa :D
    Życzę zdrówka :D i lepszego samopoczucia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się ciszę, że już się lepiej czujesz!! Wyglądasz bardzo ładnie!! Czekam na rozdział!!
    Oliwia<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie powrut do choroby tylko downa :-D alespoko wybacze tą literowke

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.