poniedziałek, 26 maja 2014

Mam do Was parę pytań.....

Hej. Mam do Was parę pytań. A mianowicie chciałam się Was spytać czy mam dalej prowadzić mojego drugiego bloga ? Wiem, że ostatnio bardzo go zaniedbałam, a tak właściwie to, opuściłam go, a to dla tego, że nie podobała mi się fabuła i opuściła mnie wena na tego bloga, ale jeśli chcecie to mogę go kontynuować. Postaram się wymyślić dalszy ciąg, ale najpierw muszę się dowiedzieć ile osób czytałoby te moje marne wypociny.
Drugie pytanie dotyczy tego bloga. W poprzednim rozdziale pojawił się wątek miłosny Austina i Violetty, i zauważyłam, że niektórym się ten mój pomysł podoba, a niektórym nie.  Tak więc postanowiłam się Was spytać czy chcecie żeby Austina i Viole połączyło mocniejsze uczucie niż tylko przyjaźń ?
Na pytania możecie odpowiedzieć mi w komentarzu, bądź w ankiecie, która znajduje się zboku bloga.
A i jeszcze jedno jeśli chcecie polecić mi swój blog to, utworzyłam specjalną zakładkę pt. "Poleć swojego bloga".
A w zakładce "Bohaterowie 2" -pojawiły się nowe postacie, które z czasem będę wprowadzała do opowiadania.
Ps. Dzisiaj Dzień Mamy złożyłyście życzenia ? :D
 
                                                      

13 komentarzy:

  1. Kontynuuj bloga
    Chcę AUSLLY

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nigdy w życiu nie łącz Austina z Violetta ponieważ:
    a) Nie lubie jej
    b) KOCHAM AUSLLY

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra dodałaś tą Violettę (której strasznie nie lubię) ale spoko jakoś to przeżyłam ale NIGDY W ŻYCIU NIE SWATAJ JEJ Z AUSTINEM BO JUŻ WIĘCEJ TU NIE WEJDĘ
    Ps. W moim komentarzu nie chciałam urazić ciebie ani fanów Violetty, dziękuje wypowiedziałam tylko swoje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz, to możesz kontynuować bloga.
    A ze sprawą Austina&Violetty.
    Mnie się to podoba. Oh, zaraz zacznie się bunt, burwes, hejty, że tamto sramto.
    Ale jeśli coś takiego będzie, to doda jakąś akcję kolejną, będzie bardziej zadziwiało i czekać na ten moment kiedy Auslly powróci.
    Sama jestem za Auslly, ale chcem coś nowego.
    To może w ogóle nie oznaczać końca Auslly.
    Czekam na next :*
    ~K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontynuuj bloga :*
    Chcę Auslly, ale podoba mi się Austin&Violetta.
    Chyba zgadzam się z Anonimem powyżej (~K)
    Czekam niecierpliwie na next <3


    <3 <3 Karcia 546 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Karcią.
    Sama nie wiem czemu. Coś nowego....
    Czekam na next.
    Proszę dodaj go szybciutko... ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zgadzam się z komentarzami powyżej.
    Jeszcze na żadnym blogu nie widziałam, żeby Austin i Violetta byli razem, tak więc będziesz oryginalna.
    Wkurzyło mnie to, że jeden Anonimek powiedział, że jeśli połączysz Viole z Austinem, to on/a przestanie odwiedzać Twojego bloga. Jakby nie było to, to jest tylko i wyłącznie TWÓJ blog i tylko ty decydujesz co w nim się pojawi.
    Ps.Czekam z wielką niecierpliwością na nexta.
    ~♥~Nancy~♥~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie?
      Na żadnym nie ma, to było odmiana na tego bloga.
      No chyba każdy jest za Auslly, ale może czas na trochę przerwy od nich?
      Ale na pewno to nie koniec naszej Auslly na tym bloga, ale tak przez kilka rozdziałów, przerwę..
      PS. Czekam nadal i nie mogę się doczekać...
      +Chyba muszę napisać jakieś opowiadanie/bloga o trójkącie miłosnym z Rossem/Austin, Laura/Ally i Violetta...

      Usuń
  8. Ja też jestem za Austinem i Violettą, bo to będzie nowość !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę by byłomAuslly nie lubię Violetty

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham Auslly, ale to, że są razem już powoli zaczyna mnie nudzić. Chyba potrzebuję trochę przerwy z tą parą. Moim zdanie Austin powinien być z Violettą (ale tylko na parę rozdziałów). A co do drugiego bloga, to kontynuuj go, bo piszesz fenomenalnie.
    Czekam z wielką niecierpliwością na next !
    ♫JULA♫

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam prowadź dalej twojego drugiego bloga! Tam jest na serio ciekawa fabuła i wgl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde...
    Zgadzam się z Jula, Karcią, Nancy, ~K.
    Proszę, kiedy next... Dawaj go szybciutko :)
    Kontynuuj tamtego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.