wtorek, 4 lutego 2014

I'm sorry...

Na samym początku chcę Was przeprosić za to, że wczoraj nie dodałam rozdziału i muszę Was poinformować o tym, że rozdziału nie będzie prawdopodobnie aż do soboty, ponieważ wczoraj przyjechałam do Warszawy no i niestety zostałam zmuszona do chodzenia z moją siostrą po sklepach. Dzisiaj z resztą było tak samo i pewnie za chwilę moja siostra znowu mnie gdzieś wyciągnie tak, więc rozdziału nie będzie :( Rozdział postaram się wstawić w sobotę. Koncert R5 już jutro !!! No po prostu I am so excited that as many jumps with joy !!! Też nie umiecie się doczekać tego koncertu ?
To do napisania <3
Natka =3

9 komentarzy:

  1. Ughr!!!! Nawet mnie nie denerwuj! Nie mogę jechać na koncert R5, bo pochodze z Gdańska, nie piszesz rozdziału huh!!! Ale wybaczam ci Jednak paczaj a ja napisałam rozdział szybko co nie? Moze zrób jakies zdjęcia z koncertu i wstaw na bloga
    ♥ madzia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( Ja też nie jadę na koncert bo mieszkam w takiej małej miejscowości Więcbork ): I bardzo cię proszę wstaw tu jakieś zdjęcia z koncertu jeśli jakieś zrobisz.

      Usuń
  2. A ja jestem z Malborka i jakoś jadę na koncert ;)
    Wybaczam Ci.. xD
    Nie mogę się już doczekać!!
    Jeszcze pytanko.. Jaki masz bilet?? Normalny czy M&G ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ]Zapraszam do mnie - http://raura-i-love.blogspot.com/ . Historia Laury Marano, córki prezydenta i wulgarnego motocyklisty Rossa Lyncha który zalicza laski
    do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.