sobota, 26 lipca 2014

Walczymy o koncert R5 we Wrocławiu!!!

Dowiedziałam się, że na jednej z Wrocławskich stronach internetowych odbywa się właśnie głosowanie na artystę bądź zespół który zagra w 2015 roku we Wrocławiu. Zachęcam Was wszystkich do głosowania. Pokażmy, że to w Polsce jest największa R5Family.
R5 znajduje się aktualnie na 22 miejscu. Głosować można do 31 lipca, a więc myszki w dłoń i klikamy na R5!
 
Na podium znajdują się:
-Martina Stoessel,
-One Direction,
-One Ok Rock,
 
Być może będzie ciężko pobić czołową trójkę, ale co to dla nas!
 
Głosować możemy na trzy różne sposoby. A mianowicie:
 
"- Klikając na GazetaWroclawska.pl - z jednego komputera można oddać pięć głosów dziennie, każdy klik to jeden głos
- Za pośrednictwem naszej aplikacji na Facebooku - tu także oddajemy maksymalnie pięć głosów dziennie, ale każdy głos mnożymy razy dwa
- Wysyłając SMS o treści podanej przy nazwie danego wykonawcy - można wysłać dowolną liczbę wiadomości, a każdy SMS to aż 5 głosów za lub przeciw danemu artyście."
 
Głosować możecie na tej stronie:
 
 
 
 
 
 
Ps. Gratuluję wszystkim V-Lovers i Tinistas chociaż informuję, że my R5Family nie poddamy się!



7 komentarzy:

  1. Jesteśmy na 10 miejscu. Wiesz ile artystów lub zespołów przyjedzie do Wrocławia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedzie tylko zwycięzca, którym w tym wypadku jest Marzia Gaggioli. Nie jestem zadowolona z tego wyniku. Wolałam już One Direction zamiast jej.
      Ps. Jeśli tym komentarzem uraziłam jakoś jej fana, to bardzo przepraszam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział powinien pojawić się w tym tygodniu. Bardzo przepraszam za nieobecność, ale tydzień przebywałam w państwie, w którym nie miałam dostępu do Internetu..

      Usuń
  3. Kiedy next ? Plose daj szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. to r5 będą grali czy nie bo tak mi na tym zalezy a jak narazie to tylko w warszawie sa koncerty r5

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.