środa, 11 czerwca 2014

Informacja....

Cześć, na samym początku chcę Was przeprosić za nieobecność na blogu, ale niestety złapała mnie blokada... Piszę tą notkę do Was, po to, żeby zapytać się czy chcecie żeby w tym opowiadaniu byli bohaterowie z "Violetty"? Ja na samym początku też byłam przeciwna dodaniem ich do bloga, ale po wielu namolnych prośbach mojej przyjaciółki zgodziłam się na to. Jeśli chcecie to mogę zmienić bohaterów z serialu "Violetta"  na kogoś innego. Bardzo bym też chciała prosić o to, żebyście się nawzajem nie obrażali. Rozumiem, że komuś się coś nie podoba i cenię jakąkolwiek krytykę, ale komentarzy z przekleństwem, które obrażają mnie lub kogoś innego nie toleruję. To mnie wręcz denerwuje. Także pewny Anonimku, który napisałeś mi ten oto komentarz : "Spieeerdalaj od leona nie bedzia z zadna dziwka jak ally a zakochana w żellkach :-) fajny blog :-P a ty ptzestan to mieszac bo violetta to violetta a austin i ally to jacys debile nie nawidzie ich i da dziwni wiec na e pisz o violetcie bo to nie ma sensu zrozumialas bo mi sie ta historyjka nie podoba zaden rozdzial mi sie nie podoba zero zaskoczenie nia i nudne. I ogarnij sie dziwko bo ci napierdoje zobaczysz nie chcesz ze mba zadzierac .I lecz sie bo chyba masz jakies urojenia wiec zamknij sie i nie pisz o violettcie bo to blog o austinie i ally kumasz czy mam ci to wytlumaczyc ???!!! Cococ podskoczysz to pozalujesz spierdalaj koniu i przestan tak pisac :-D zycze wyzdeowienia z twoich chorob psychicznych albo zmniejszenie ich ..........:-)" nie myśl sobie, że jakoś mnie zniechęciłeś do pisania, wręcz przeciwnie. Hejterów mam głęboko, głęboko w d****, więc nie przejmuję się takim czymś. I masz mi nie grozić. Jak ci się nie podoba mój blog, to go nie czytaj.  Dziękuję CI ~♥~Nancy~♥~ za bronienie mnie, ale nie musisz tego robić, bo nie należy na takie tandetne hejty zwracać uwagi, bo to tylko skraca Twój cenny czas. 
A resztę czytelników proszę o to, żeby w komentarzu napisali czy chcą nowych bohaterów, czy też nie. 
Natka =3  

6 komentarzy:

  1. Nie mam nic do nowych bohaterów ale chciałabym aby byli osoby z Austin i Ally

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tan nie przeszkadza, że są bohaterowie z Violetty, ale możesz dodać też innych bohaterów.... :-).
    Czekam na next. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmieniaj bohaterów. Moim zdaniem taka zamiana w środku opowiadania nie ma sensu. Ale oczywiście możesz zrobić co ci się podoba.:)
    I masz rację. Tych hejterów należy mieć głęboko w d***e.
    Do kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie przeszkadza że są bohaterowie z Violetty, a hejtami się nie przejmuj bo twój blog jest wspaniały!! Masz rację że hejterów trzeba mieć głęboko w d***e!! Czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie przeszkadza że są bohaterowie z Violetty, a hejterami się nie przej mój bo twój blog jest wspaniały!! Masz rację że takie osoby trzeba mieć głęboko w d***e!! Czekam na nexta!!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.