niedziela, 2 marca 2014

Ważna wiadomość

Na samym początku chcę Wam podziękować za te Wasze komentarze ! Nawet nie wiecie jaki one wywołały uśmiech na mojej twarzy ! To one właśnie pomogły mi podjąć ostateczną decyzję. Po długich przemyśleniach postanowiłam... dalej prowadzić tego bloga. Wiem, że nie będzie łatwo bo moje pomysły powoli się kończą no, ale spróbuję podjąć to wyzwanie, bo przecież do odważnych świat należy. Kto wie może kiedyś uda mi się dobić do 100 rozdziałów ? Ale w to wątpię, bo nie wiem czy mam tyle siły żeby dociągnąć tą historię do końca, ale z Waszą pomocą dam radę. Jeśli chcecie żebym dalej prowadziła tego bloga to proszę żebyście byli ze mną cały czas, żebyście mnie nigdy nie opuścili. Najbardziej motywują mnie Wasze komentarze, więc jeśli na prawdę zależy Wam na moim blogu i macie czas to po prostu komentujcie :D A co do drugiego sezonu tej historii to już mam w głowie szkic początkowych rozdziałów. Wczoraj przyszła do mnie wena i być może uda mi się coś dziś naskrobać, ale next i tak pojawi się prawdopodobnie w sobotę lub troszkę później. Może jeszcze dzisiaj uda mi się wstawić nowych bohaterów.
No to do napisania <3
Natka =3

8 komentarzy:

  1. Tak strasznie sie cieszę . Dasz radę i ja w ciebie wieże . A co do mnie to napewno cię nie opuszczę . Czekam na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że zostajesz :D na pewno sobie poradzisz, bo nie wierzę w to, żeby TOBIE się skończyły pomysły. Opuścić cię nie mam zamiaru :D Czekam na next'a z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  3. http://raura-i-love.blogspot.com/?m=1
    zapraszam. Blog jest o córce prezydenta ( laura marano ) i motocykliście ( Ross Lynch ). Mam nadzieje że wejdziesz i dasz jakiś ślad po sobie ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak się cieszę, że masz zamiar nadal prowadzić tego bloga!
    Jesteś wspaniała!
    Czekam na next'a!!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi Pamiętniku

    Piszę gdyż wiem, że nikt mnie nie chce na świecie. Chociaż próbuję być ' zauważalna ' to rodzina i tak mnie ignoruję , zajmując się moją nowo narodzoną córeczką Emily. Tak chodzę z Taylorem , miłość do Rossa znikła szybko tak jak się pojawiła.
    Ross wyjechał do Kalifornii, niby do nakręcania filmu Teen Beach Movie.
    Jednak widziałam zdjęcia na których widać jak mój narzeczony całuję się ze swoją przyjaciółką
    oczywiście po tym zostawiłam go w cholerę, nie przejmując się jego prośbami o wybaczenie
    Bo kto na moim miejscu by wybaczył?
    tsa ... właśnie, wyprowadziłam się do Denver i tam spotkałam swojego
    'Romea' później były zaręczyny ... ślub i ciąża
    jednak nie dokońca było po mojej myśli

    Może zacznę od początku?

    Zapraszam do mnie ... jestem początkująca mam nadzieję że wejdziesz i dasz ślad po sobie ( przynajmniej liczę na to .)
    ----->http://raura-i-love-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No i dobrze. Twój blog jest cudny. Może wpadniesz na mojego, i ocenisz? Bo dopiero zaczynam. http://leonetta-auslly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chce byc wredna bo lubie twojego bloga i dlatego pytam:
    wena cie opuscila czy wrocisz do swoich czytelnikow i napiszesz kolejny superowy rozdzial :)
    - M

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy next?????????

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie porządną krytykę, bo pozwala mi ona dostrzec, co zmienić.
Ale jeśli masz zamiar hejtować, zrezygnuj, ponieważ tylko stracisz czas. Hejty i wszystkich hejterów mam głęboko w d***e.

"Zawsze byli i zawsze będą tacy, którzy nienawidzą." -T.G.